I. Pojęcia ogólne
-
Regulamin – niniejszy regulamin
-
Serwis – serwis internetowych "strefazdrowia.sanok.pl", działających pod
adresem
https://www.strefazdrowia.sanok.pl/
- Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
-
Towar> – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym
-
Umowa sprzedaży> – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta
pomiędzy
Strefa Zdrowia Sanok Paweł Dorotniak a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego
-
Ustawa o prawach konsumenta> – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
(Dz.U. z
2014 r. poz. 827);
-
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną> – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
-
Zamówienie> – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy
sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
-
Usługodawca – firma " STREFA ZDROWIA PAWEŁ DOROTNIAK" z adresem siedziby: ul.
Krakowska 136, 38-500 Sanok, NIP: 6871746786,
-
Usługobiorca – każda osoba fizyczna, uzyskująca dostęp do Serwisu i korzystająca z
usług
świadczonych za pośrednictwem Serwisu przez Usługodawcę w tym sklepu unternetowego.
-
Komunikacja Drogą Elektroniczną – Komunikacja pomiędzy stronami za pośrednictwem poczty
elektronicznej (e-mail) oraz formularzy kontaktowych dostępnych na stronie www.
II. Postanowienia ogólne
-
Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą
elektroniczną.
-
Regulamin, określa zasady funkcjonowania i użytkowania Serwisu oraz określa zakres praw i obowiązków
Usługobiorców i Usługodawcy związanych z użytkowaniem Serwisu.
-
Przedmiotem usług Usługodawcy jest udostępnienie nieodpłatnych narzędzi w postaci Serwisu,
umożliwiających
Usługobiorcom dostęp do treści w postaci zapisów na zajęcia, zakupu karnetów klubowych oraz modyfikacje
swoich danych osobowych.
-
Wszelkie ewentualne treści, artykuły i informacje zawierające cechy wskazówek lub porad publikowane na
łamach Serwisu są jedynie ogólnym zbiorem informacji i nie są kierowane do poszczególnych Usługobiorców.
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie ich przez Usługobiorców.
-
Usługobiorca bierze na siebie pełną odpowiedzialno za sposób wykorzystania materiałów udostępnianych w
ramach Serwisu w tym za wykorzystanie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Usługodawca nie udziela żadnej gwarancji co do przydatności materiałów umieszczonych w Serwisie.
-
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu ewentualnych szkód poniesionych przez Usługobiorców
Serwisu lub osoby trzecie w związku z korzystaniem z Serwisu. Wszelkie ryzyko związane z korzystaniem z
Serwisu, a w szczególności z używaniem i wykorzystywaniem informacji umieszczonych w Serwisie, ponosi
Usługobiorca korzystający z usług Serwisu.
III. Zasady korzystania ze sklepu internetowego
-
1. Rejestracja w ramach Sklepu internetowego jest obowiązkowa. Klient nie może złożyć zamówienie bez
dokonania
rejestracji w Sklepie.
-
2. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego
na
jednej
ze stron.
-
3. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych
oznaczonych
jako
obowiązkowe.
-
4. StrefaZdrowiaSanok może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również
może
ograniczyć jego
dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku
naruszenia
przez
Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
-
-
- podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub
nieaktualne,
wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
-
- dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w
szczególności
dóbr
osobistych innych klientów sklepu internetowego,
-
- dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez StrefaZdrowiaSanok za zachowania
niezgodne
z
obowiązującymi
przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię
StrefaZdrowiaSanok.
-
5. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może dokonać
powtórnej
rejestracji bez uprzedniej zgody StrefaZdrowiaSanok
-
6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach
Witryny
usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia
zagrożenia
bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i
modyfikacji
przez
osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
- 7. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
-
-
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści
propagujących
przemoc,
zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
-
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w
szczególności
poprzez
użycie
określonego oprogramowania lub urządzeń,
-
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego
niezamówionej
informacji handlowej (spam),
-
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla
Realbud,
-
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie
własnego użytku
osobistego,
-
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium
Rzeczypospolitej
Polskiej prawa,postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci
Internet.
IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
-
1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę
internetową
www.strefazdrowia.sanok.pl, dokonać wyboru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o
wyświetlane
Klientowi
komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
-
2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich wybór z listy w panelu klienta w
zakładce mój karnet.
-
3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego złożenie
Zamówienia –
Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy
kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
-
4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych,
wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie
zawierać m.
in. opis wybranych towarów lub usług, łącznej ceny oraz wszystkich innych kosztów.
-
5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych
osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia.
-
6. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu stanowią ofertę, w rozumieniu art. 66
Kodeksu Cywilnego. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z Realbud Umowy
sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
-
7. Umowę traktuje się za zawartą z momentem wpływu Zamówienia Klienta do systemu informatycznego Sklepu
Internetowego, pod warunkiem zgodności Zamówienia z Regulaminem. Po zawarciu umowy, Klient otrzymuje
wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
- 8. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
V. Ceny i metody płatności
-
1. Ceny Towarów podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz
wszelkie inne składniki.
- 2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
- przez system internetowy Payu
- w recpecji klubu
VI. Prawo odstąpienia od umowy
-
W przypadku zawierania umowy na odległość – a taki charakter mają transakcje dokonywane w sklepie
internetowym – konsumentowi przysługuje ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, bez
konieczności podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33,
art.
34 ust. 2 i art. 35 ustawy o prawach konsumenta). Podstawą prawną prawa do odstąpienia jest art. 27
ustawy o
prawach konsumenta.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (STREFA ZDROWIA PAWEŁ
DOROTNIAK"
z adresem siedziby: ul.
Krakowska 136, 38-500 Sanok, NIP: 6871746786,) o swojej decyzji o
odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą,
faksem lub pocztą elektroniczną).
-
Odstąpienie od umowy przysługuje tylko a pierwszym kupnem karnetu. Kolejne płatności niosą ze sobą
tożsame
korzyści i skutki dlatego art. 27 ustawy o
prawach konsumenta nie a w takich przypadkach zastosowania.
VII. Reklamacje
-
1. SterefaZdrowiaSanok jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art.
22[1]
Kodeksu
Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art.
556
oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
-
2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego
Regulaminu, należy kierować na adres: StrefaZdrowiaSanok, ul. Krakowska 136, 38-500 Sanok,
kontakt@strefazdrowia.sanok.pl. StrefaZdrowiaSanok zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w
terminie
do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja
zostanie
rozpatrzona.
-
3. StrefaZdrowiaSanok podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w
takim
zakresie,
jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie
nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
-
4. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić StrefaZdrowiaSanok o wszelkich nieprawidłowościach
lub
przerwach w
funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
-
5. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę
wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu
-
6. StrefaZdrowiaSanok zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to
nie
było
możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
VIII. Warunki używania Serwisu
- Używanie Serwisu przez każdego z Usługobiorców jest nieodpłatne i dobrowolne.
-
Usługobiorcy mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem oraz pozostałymi dokumentami stanowiącymi jego
integralną część i muszą zaakceptować w całości jego postanowienia w celu dalszego korzystania z
Serwisu.
-
Usługobiorcy nie mogą wykorzystywać żadnych pozyskanych w Serwisie danych osobowych do celów
marketingowych.
-
Wymagania techniczne korzystania z Serwisu:
- urządzenie z wyświetlaczem umożliwiające wyświetlanie stron internetowych,
- połączenie z internetem,
-
dowolna przeglądarka internetowa, która wyświetla strony internetowe zgodnie ze standardami i
postanowieniami Konsorcjum W3C i obsługuje strony www udostępniane w języku HTML5,
- włączoną obsługę skryptów JavaScript,
- włączoną obsługę plików Cookie
-
W celu zapewnienia bezpieczeństwa Usługodawcy, Usługobiorcy oraz innych Usługobiorców korzystających z
Serwisu, wszyscy Usługobiorcy korzystający z Serwisu powinni stosować się do ogólnie przyjętych zasad
bezpieczeństwa w sieci,
-
Zabrania się działań wykonywanych osobiście przez Usługobiorców lub przy użyciu oprorgamowania:
- bez zgody pisemnej, dekompilacji i analizy kodu źródłowego,
- bez zgody pisemnej, powodujących nadmierne obciążenie serwera Serwisu,
- bez zgody pisemnej, prób wykrycia luk w zabezpieczeniach Serwisu i konfiguracji serwera,
-
podejmowania prób wgrywania lub wszczykiwania na serwer i do bazy danych kodu, skryptów i
oprogramowania mogących wyrządzić szkodę oprogramowaniu Serwisu, innym Usługobiorcom lub
Usługodawcy,
-
podejmowania prób wgrywania lub wszczykiwania na serwer i do bazy danych kodu, skryptów i
oprogramowania mogących śledzić lub wykradać dane Usługobiorców lub Usługodawcy,
-
podejmowania jakichkolwiek działań mających na celu uszkodzenie, zablokowanie działania Serwisu
lub
uniemożliwienie realizacji celu w jakim działa Serwis.
-
W przypadku wykrycia zaistnienia lub potencjalnej możliwości zaistnienia incydentu Cyberbezpieczeństwa
lub
naruszenia RODO, Usługobiorcy w pierwszej kolejności powinni zgłosić ten fakt Usługodawcy w celu
szybkiego
usunięcia problemu / zagrożenia i zabezpieczenia interesów wszystkich Usługobiorców Serwisu.
IX. Warunki oraz zasady rejestracji
- Usługobiorcy mogą korzystać z Serwisu bez konieczności rejestracji.
-
Usługobiorcy muszą być zarejestrowani i posiadać konto w Serwisie by korzystać z dodatkowych usług
świadczonych w Serwisie, dostępnych jedynie dla Usługobiorców po zalogowaniu.
- Rejestracja w Serwisie jest dobrowolna.
- Rejestracja w Serwisie jest nieodpłatna.
- Każdy Usługobiorca może posiadać tylko jedno konto w Serwisie.
-
Wymagania techniczne związane z rejestracją konta:
- posiadanie indywidualnego konta poczty elektronicznej e-mail,
-
Rejestrujący się w Serwisie Usługobiorcy wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych przez
Usługobiorcę w zakresie w jakim zostały one wprowadzone do Serwisu podczas procesu rejestracji oraz ich
późniejszych zmianom lub usunięciu.
-
Usługodawca ma prawo zawieszać lub usuwać konta Usługobiorców według własnego uznania, uniemożliwiając
lub
ograniczając w ten sposób dostęp do poszczególnych lub wszystkich usług, treści, materiałów i zasobów
Serwisu, w szczególności jeżeli Usługobiorca dopuści się łamania Regulaminu, powszechnie obowiązujących
przepisów prawa, zasad współżycia społecznego lub działa na szkodę Usługodawcy lub innych Usługobiorców,
uzasadnionego interesu Usługodawcy oraz podmiotów trzecich współpracujących lub nie z Usługodawcą.
-
Wszelkie usługi Serwisu mogą być zmieniane co do ich treści i zakresu, dodawane lub odejmowane, a także
czasowo zawieszane lub dostęp do nich może być ograniczany, według swobodnej decyzji Usługodawcy, bez
możliwości wnoszenia sprzeciwu w tym zakresie przez Usługobiorców.
-
Dodatkowe zasady bezpieczeństwa w zakresie korzystania z konta:
-
Zabrania się Usługobiorcom zarejestrowanym w Serwisie do udostępniania loginu oraz hasła do
swojego
konta osobom trzecim.
- Usługodawca nie ma prawa i nigdy nie będzie zażądać od Usługobiorcy hasła do wybranego konta.
-
Usuwanie konta:
-
Każdy Usługobiorca posiadający konto w Serwisie ma możliwość samodzielnego usunięcia konta z
Serwisu.
- Usługobiorcy mogą to uczynić po zalogowaniu się w panelu w Serwisie.
-
Usunięcie konta skutkuje usunięciem wszelkich danych identyfikacyjnych Usługobiorcy oraz
anonimizacją nazwy użytkownika i adresu e-mail.
X. Warunki komunikacji i świadczenia pozostałych usług w Serwisie
-
Serwis udostępnia usługi i narzędzia umożliwiające Usługobiorcom interakcję z Serwisem w postaci:
-
Serwis udostępnia dane kontaktowe w postaci:
- Adresu e-mail
- Telefonu kontaktowego
-
W przypadku kontaktu Usługobiorcy z Usługodawcą, dane osobowe Usługobiorców będa przetwarzane zgodnie z
"Polityką Prywatności",
stanowiącą integralną część Regulaminu.
XI. Gromadzenie danych o Usługobiorcach
-
W celu prawidłowego świadczenia usług przez Serwis, zabezpieczenia prawnego interesu Usługodawcy oraz
w
celu
zapewnienia zgodności działania Serwisu z obowiązującym prawem, Usługodawca za pośrednictwem Serwisu
gromadzi i
przetwarza niektóre dane o Użytkownikach.
-
W celu prawidłowego świadczenia usług, Serwis wykorzystuje i zapisuje niektóre anonimowe informacje o
Usługobiorcy w plikach cookies.
-
Zakres, cele, sposób oraz zasady przetwarzania danych dostępne są w załącznikach do Regulaminu:
Obowiązek informacyjny RODO oraz w Polityce
prywatności, stanowiących
integralną część Regulaminu.
-
-
Dane zbierane automatycznie:
Do sprawnego działania Serwisu oraz do statystyk zbieramy
automatycznie niektóre dane o Usługobiorcy. Do danych tych należą:
- Adres IP
- Typ przeglądarki
- Rozdzielczość ekranu
- Przybliżona lokalizacja
- Otwierane podstrony serwisu
- Czas spędzony na odpowiedniej podstronie serwisu
- Rodzaj systemu operacyjnego
- Adres poprzedniej podstrony
- Adres strony odsyłającej
- Język przeglądarki
- Predkość łącza internetowego
- Dostawca usług internetowych
-
Anonimowe dane demograficzne na podstawie danych Google Analytics:
- Płeć
- Wiek
- Zainteresowania
Powyższe dane uzyskiwane są poprzez skrypt Google Analytics i są anonimowe.
-
Dane zbierane podczas rejestracji:
Nazwa użytkownika, imię i nazwisko, adres e-mail
W
przypadku Usługobiorców zalogowanych (posiadających konto w Serwisie), w plikach cookies
zapisywanych na
urządzeniu Usługobiorcy może być umieszczony identyfikator Usługobiorcy powiązany z kontem
Usługobiorcy
XII. Prawa autorskie
- Właścicielem Serwisu oraz praw autorskich do serwisu jest Usługodawca.
-
Część danych zamieszczonych w Serwisie są chronione prawami autorskimi należącymi do firm, instytucji i
osób
trzecich, niepowiązanych w jakikolwiek sposób z Usługodawcą, i są wykorzystywane na podstawie uzyskanych
licencji, lub opartych na licencji darmowej.
-
Na podstawie Ustawy z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim zabrania się wykorzystywania, kopiowania,
reprodukowania w jakiejkolwiek formie oraz przetrzymywania w systemach wyszukiwania z wyłączeniem
wyszukiwarki Google, Bing, Yahoo, NetSprint, DuckDuckGo, Facebook oraz LinkedIn jakichkolwiek artykułów,
opisów, zdjęć oraz wszelkich innych treści, materiałów graficznych, wideo lub audio znajdujących się w
Serwisie bez pisemnej zgody lub zgody przekazanej za pomocą Komunikacji Drogą Elektroniczną ich prawnego
właściciela.
-
Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim ochronie nie podlegają proste informacje
prasowe,
rozumiane jako same informacje, bez komentarza i oceny ich autora. Autor rozumie to jako możliwość
wykorzystywania informacji z zamieszczonych w serwisie tekstów, ale już nie kopiowania całości lub
części
artykułów o ile nie zostało to oznaczone w poszczególnym materiale udostępnionym w Serwisie.
XIII. Zmiany Regulaminu
-
Wszelkie postanowienia Regulaminu mogą być w każdej chwili jednostronnie zmieniane przez Usługodawcę,
bez
podawania przyczyn.
-
Informacja o zmianie Regulaminu będzie rozsyłana Drogą Elektroniczną do Usługobiorców zarejestrowanych w
Serwisie.
-
W przypadku zmiany Regulaminu jego postanowienia wchodzą w życie natychmiast po jego publikacji dla
Usługobiorców nieposiadających konta w Serwisie.
-
W przypadku zmiany Regulaminu jego postanowienia wchodzą w życie z 7-dniowym okresem przejściowym dla
Usługobiorców posiadających konta w Serwisie zarejestrowane przez zmianą Regulaminu.
-
Traktuje się iż każdy Usługobiorca, kontynuujący korzystanie z Serwisu po zmianie Regulaminu akceptuje
go w
całości.
XIV. Postanowienia końcowe
-
Usługodawca dokona wszelkich starań by usługi Serwisu były oferowane w sposób ciągły. Nie ponosi on
jednak
żadnej odpowiedzialności za zakłócenia spowodowane siłą wyższą lub niedozwoloną ingerencją
Usługobiorców,
osób trzecich czy działalnością zewnętrznych automatycznych programów.
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany jakichkolwiek informacji umieszczonych w Serwisie w wybranym
przez Usługodawcę terminie, bez konieczności uprzedniego powiadomienia Usługobiorców korzystających z
usług
Serwisu.
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowego, całkowitego lub częściowego wyłączenia Serwisu w celu
jego
ulepszenia, dodawania usług lub przeprowadzania konserwacji, bez wcześniejszego uprzedzania o tym
Usługobiorców.
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do wyłączenia Serwisu na stałe, bez wcześniejszego uprzedzania o tym
Usługobiorców.
-
Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonania cesji w części lub w całości wszelkich swoich praw i
obowiązków związanych z Serwisem, bez zgody i możliwości wyrażania jakichkolwiek sprzeciwów przez
Usługobiorców.
-
Obowiązujące oraz poprzednie Regulaminy Serwisu znajduję się na tej podstronie pod aktualnym
Regulaminem.
-
We wszelkich sprawach związanych z działalnością Serwisu należy kontaktować się z Usługodawcę
korzystając z
jednej z poniższych form kontaktu:
- Używając formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie
- Wysyłając wiadomość na adres e-mail: kontakt@strefazdrowia.sanok.pl
- Poprzez połączenie telefoniczne z numerem: +48 795 925 155
Kontakt przy użyciu wskazanych środków komunikacji wyłącznie w sprawach związanych z prowadzonym
Serwisem.