Obowiązek informacyjny RODO
Poniższa informacja stanowi zwięzły, zrozumiały i przejrzysty skrót informacji zamieszczonych w Polityce Prywatności odnośnie Administratora
danych, celu i sposobu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw w związku z tym przetwarzaniem, w
formie wymaganej do spełnienia obowiązku informacyjnego RODO. Szczegóły dotyczące sposobu przetwarzania i
podmiotów uczestniczących w tym procesie dostępne są we wskazanej polityce.
Kto jest administratorem danych?
Administratorem Danych Osobowych (dalej Administrator) jest firma " STREFA ZDROWIA PAWEŁ DOROTNIAK ",
prowadząca działalność pod adresem: ul. Krakowska 136, Sanok 28-500, o nadanym numerze identyfikacji
podatkowej (NIP): 6871746786, świadcząca usługi drogą elektroniczną za pośrednictwem Serwisu
Jak można skontaktować się z administratorem danych?
Z Administratorem można skontaktować się w jeden z poniższych sposobów
Adres pocztowy - STREFA ZDROWIA PAWEŁ DOROTNIAK , ul. Krakowska 136, Sanok 28-500
Adres poczty elektronicznej - kontakt@strefazdrowia.sanok.pl
Połączenie telefoniczne - +48 795 925 155
Formularz kontaktowy - dostępny pod adresem:
https://www.strefazdrowia.sanok.pl/contact.html
Czy Administrator powołał Inspektora Danych Osobowych?
Na podstawie Art. 37 RODO, Administrator nie powołał Inspektora Ochrony Danych.
W sprawach dotyczących przetwarzania danych, w tym danych osobowych, należy kontaktować się bezpośrednio z
Administratorem.
Skąd pozyskujemy dane osobowe i jakie są ich źródła?
Dane pozyskiwane są z następujących źródeł:
- od osób, których dane dotyczą
Jaki jest zakres przetwarzanych przez nas danych osobowych?
W serwisie przetwarzane są dane osobowe zwykłe, podane dobrowolnie przez osoby, których
dotyczą
(Np. imię i nazwisko, login, adres e-mail, telefon, adres IP, itp.)
Szczegółowy zakres przetwarzanych danych dostępny jest w Polityce Prywatności.
Jakie są cele przetwarzania przez nas danych?
Dane osobowe dobrowolnie podane przez Użytkowników są przetwarzane w jednym z następujących celów:
- Realizacji usług elektronicznych:
- Usługi rejestracji i utrzymania konta Użytkownika w Serwisie i funkcjonalności z nim
związanych
- Komunikacji Administratora z Użytkownikami w sprawach związanych z Serwisem oraz ochrony danych
- Zapewnienia prawnie uzasadnionego interesu Administratora
Jakie są podstawy prawne przetwarzania danych?
Serwis gromadzi i przetwarza dane Użytkowników na podstawie:
- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
- art. 6 ust. 1 lit. a
osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie
swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów
- art. 6 ust. 1 lit. b
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną
jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą,
przed zawarciem umowy
- art. 6 ust. 1 lit. f
przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie
uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią
- Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000)
- Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800)
- Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 Nr 24 poz. 83)
Jaki jest prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratora?
- W celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – podstawą prawną przetwarzania
jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) polegający na ochronie naszych praw, w tym
między innymi;
- W celu oceny ryzyka potencjalnych klientów
- W celu oceny planowanych kampanii marketingowych
- W celu realizacji marketingu bezpośredniego
Przez jaki okres przetwarzamy dane osobowe?
Co do zasady, wskazane dane osobowe są przechowywane wyłącznie przez okres świadczenia usługi w ramach
prowadzonego serwisu przez Administratora. Są one usuwane lub anonimizowane w okresie do 30 dni od
chwili zakończenia świadczenia usług (np. usunięcie zarejestrowanego konta użytkownika,
wypisanie z listy Newsletter, itp.)
W wyjątkowych sytuacjach, w celu zabezpieczenie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez
Administratora, okres ten może ulec wydłużeniu. W takiej sytuacji Administrator będzie przechowywał wskazane
dane, od czasu żądania ich usunięcia przez Użytkownika, nie dłużej niż przez okres 3 lat w przypadku
naruszenia lub podejrzenia naruszenia zapisów regulaminu serwisu przez osobę, której dane dotyczą.
Kto jest odbiorcą danych w tym danych osobowych?
Co do zasady jedynym odbiorcą danych jest Administrator.
Przetwarzanie danych może jednak być powierzone innym podmiotom, realizującym usługi na rzecz Administratora
w celu utrzymania działalności Serwisu.
Do podmiotów takich można zaliczyć między innymi:
- Firmy hostingowe, świadczące usługi hostingu lub usług pokrewnych dla Administratora
- Firmy serwisowe i wsparcia IT dokonujące konserwacji lub odpowiedzialne za utrzymanie infrastruktury
IT
- Firmy pośredniczące w płatnościach on-line za towaru lub usługi oferowane w ramach Serwisu (w przypadku
dokonywania transakcji zakupu w Serwisie)
Czy Państwa dane osobowe będą przekazywane poza Unię Europejską?
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Unię Europejską, chyba że zostały opublikowane na
skutek indywidualnego działania Użytkownika (np. wprowadzenie komentarza lub wpisu), co sprawi, że dane będą
dostępne dla każdej osoby odwiedzającej serwis.
Czy dane osobowe będą podstawą zautomatyzowanego podejmowania decyzji?
Dane osobowe nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji
(profilowania).
Jakie mają Państwo prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych?
Prawo dostępu do danych osobowych
Użytkownikom przysługuje prawo uzyskania
dostępu do swoich danych osobowych, realizowane za pośrednictwem panelu użytkownika dostępnego po
zalogowaniu i narzędzi umożliwiających dostęp do konta w przypadku zapomnianego hasła.
Prawo do sprostowania danych osobowych
Użytkownikom przysługuje prawo żądania od
Administratora niezwłocznego sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe lub / oraz
uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, realizowane za pośrednictwem panelu użytkownika dostępnego
po zalogowaniu i narzędzi umożliwiających dostęp do konta w przypadku zapomnianego hasła.
Prawo do usunięcia danych osobowych
Użytkownikom przysługuje prawo żądania od
Administratora niezwłocznego usunięcia danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do
Administratora.
W przypadku kont użytkowników, usunięcie danych polega na anonimizacji danych
umożliwiających identyfikację Użytkownika.
W przypadku usługi Newsletter, Użytkownik ma
możliwość samodzielnego usunięcia swoich danych osobowych korzystając z odnośnika umieszczonego w każdej
przesyłanej wiadomości e-mail.
Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych
Użytkownikom przysługuje
prawo ograniczenia przetwarzania danych osobowych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, m.in.
kwestionowania prawidłowość danych osobowych, realizowane na żądanie złożone do Administratora
Prawo do przenoszenia danych osobowych
Użytkownikom przysługuje prawo uzyskania
od Administratora, danych osobowych dotyczących Użytkownika w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym
formacie nadającym się do odczytu maszynowego, realizowane na żądanie złożone do Administratora
Prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
Użytkownikom
przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych osobowych w przypadkach
określonych w art. 21 RODO, realizowane na żądanie złożone do Administratora
Prawo wniesienia skargi
Użytkownikom przysługuje prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.